Hik connect cihaz ayırma sorunu

Bu dökümanda aşağıdaki soruların cevapları belirtilmiştir;

  • Hik connect cihaz ayırma sorunu,
  • Cihaz daha önce farklı bir hesaba eklenmiş,
  • Hilook cihaz daha önce farklı bir hesaba eklenmiş.


Hik connect cihaz ayırma sorunu nasıl çözülür?

Öncelikle bu problem ne zaman yaşanıyor onu bilmeliyiz. Bu problem bir kayıt cihazını Qr kod ile telefonunuza eklemeye çalışırken cihazın size şöyle bir hata verir. "Cihaz daha önce farklı bir hesaba eklenmiş" 

Bu hata güvenlik sebebiyle cihazın ilk ekleyen kişiye ait oluduğunu gösterir. Fakat bazı durumlarda cihazı ilk ekleyen kişi kayboluyor ya da ulaşılamıyor bu gibi durumlarda cihazı ayırma işleminin yapılması gerekiyor.

Peki Cihaz Ayırma İşlemi Nasıl Yapılıyor?

Cihaz ayırma işlemi hik Connect üzerinden Qr kodu okuttuktan sonra aşağıdaki "Cihazı Ayır" butonuna basılarak cihazın ayrılması sağlanır. 
Bu işlemi yaparken kayıt cihazı ve telefon ayni network ağında olmalıdır.




Yorumlar