Ağ Kararsız Hatası Çözümü (Hik Connect)
Hikvision - Hilook ve Haikon kamera sistemlerinde Ağ Kararsız hatası sebepleri ve çözüm yolları nelerdir?
Öncelikle bu hatanın tanımını yapmak gerekirse Hikvision Mobil uygulaması Hik Connect ile uzaktan görüntü izlemek istediğimizde Ağ Karasız (network unstable) gibi bir uyarı vermektedir. Bu hatanın sebebi basitçe söylemek gerekirse cihazın görüntüleri uzak ağa göndermekte zorlanması ve internetin bu konuda istikrarlı davranmaması. Peki bu konuda neler yapılabilir?
1- Yazılım Güncelleme (Cihaz yazılımının eski kalması)
2- Kameraların Çözünürlük, Bitrate ve Frame sayıları düşürülmelidir.
3- Düşük Upload Hızı.
İnternetten hız testi yaptıüımızda Upload yani modemin verilerimizi internete yükleme hızı çok düşükse bu konuda sıkıntı yaşamamız normal. Bu durumda ISP (Internet Service Provider) yani internet hizmetiniz aldığınız firma (Türk Telekom- Türkcell Türknet) ile görüşülüp upload hızının artırılması gerekiyor.
Yorumlar
Yorum Gönder